Hallo.
Ik ben Sjaak, 59 jaar uit Oldenzaal. Kenmeren zijn: Homo, se ks, voetballen, zon, knuffelen, tv kijken, wandelen, mijn hond, vrolijk, positief, sociaal, gezellig en nog veel meer. Ik zoek dus geen relatie, maar voor al het genot. Een vriendschap daarbij zou fijn zijn uiteraard. Als het je wat lijkt, laat dan ook even wat van jou weten. Dan houden we contact.
Sjaak