Triumph Dolomite Sprint van 21 november 1973, BO nummerplaat.
In september 2021 is er veel werk verricht dat ik hieronder opsom:
vervanging van asafdichtingen met bijbehorende demontage van remschoenen en -cilinders, remplaten, lagers en extractie van assen; vervanging van remslangen voor en achter; vervanging van de oliekeerring van het differentieel met bijbehorende demontage; vervanging van de pakking van het differentieel, vervanging van de remcilinders achter met modificatie van het model; vervanging van bobine, pennen, condensator, borstel, bougiekap en draden; vervanging van de riem van de alternator.
Volledige servicebeurt, olie, oliefilter, bougies, enz.De emblemen zijn vervangen.
De waterslang is vervangen.
De temperatuursensor is vervangen.
Het thermostaathuis werd vervangen door een reparateur.
De carburateur is volledig gereinigd.
De twee kleine knipperlichten aan de voorzijde zijn vervangen.
De waterpomp werd gedemonteerd (een geschikte afzuiger werd geïnstalleerd), de carburateurs en het complete inlaatspruitstuk werden gedemonteerd. De reparatiekit voor de interne waaier van de waterpomp werd geïnstalleerd en alles werd opnieuw gemonteerd, de ruimte werd opnieuw geverfd en zorgvuldig opnieuw gemonteerd.De koppelingspomp werd gereviseerd met een geschikte kit.
Het originele startblok, compleet met stuurslot, werd vervangen omdat het oude defect was.
De uitlaat werd volledig vervangen door een volledig originele roestvrijstalen uitlaat. Alle onderdelen, strikt origineel, werden gekocht in Engeland en geïnstalleerd door een in Engelse klassieke auto's gespecialiseerde werkplaats in Rome, 'CLASSIC AUTO'.
De carrosserie is in goede staat en behoeft geen werk, het karakteristieke gevoerde (vinyl) dak is in goede staat en heeft geen vervanging nodig aangezien het geen sneetjes vertoont. De stalen bumpers zijn gepolijst en zijn in goede staat. Het interieur is in algehele goede staat, de stoelen zijn in zeer goede staat, de lederen hoofdsteun is ook in goede staat, het dashboard vertoont geen los leder en is in goede staat, evenals de panelen, deur en het plafond. De enige dingen die moeten worden gerepareerd: twee instrumenten (voltmeter en brandstofniveau) moeten worden vervangen, de kilometertellersensor moet worden gecontroleerd (deze werkt niet altijd), de veiligheidsgordels voor waren beschadigd en moeten worden vernieuwd. De tankvlotter is in orde, alleen het instrument moet worden vervangen; alle bedrading is aanwezig, het moet alleen worden aangesloten. De auto heeft twee vorige eigenaren gehad; hij kan op afspraak met Catawiki bekeken, bestuurd en opgehaald worden in Rome.
Meer informatie:
http://www.catawiki.nl