
Algemene informatie
Carrosserievorm: Coupé
Bouwjaar: jul. 2012
Modelreeks: 2009 - 2014
Tellerstand: 5.275 km
Kleur: Zwart
Kenteken: P-347-DJ
Technische informatie
Vermogen: 331 kW (450 PK)
Koppel: 515 Nm
Aantal cilinders: 8
Motorinhoud: 4.951 cc
Brandstofsoort: Benzine
Tankinhoud: 61 liter
Transmissie: Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 4,1 s
Topsnelheid: 277 km/u
Maten
Wielbasis: 272 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.595 kg
Laadvermogen: 265 kg
GVW: 1.860 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO₂-uitstoot (NEDC): 320 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,8 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik in de stad: 13,8 l/100km (1 op 7,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9 l/100km (1 op 11,1)
Onderhoud
APK: gekeurd tot mei 2026
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 269 - € 297 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
'Nieuwstaat' en dat is in dit geval niet overdreven van boven tot onder verkeert deze werkelijk unieke Ford Mustang Boss 302 Laguna Seca in onvoorstelbaar mooie staat. Met slechts 5275km is niet alleen de lak en het interieur als nieuw, ook de bodem, het motorcompartiment en alle details zijn als nieuw. En naast de fabelachtige staat betreft dit dus een zeldzame Boss 302 Laguna Seca. In 1969 werd de Boss 302 geïntroduceerd en in 2012 kwam Ford met een spirituele opvolger met dezelfde naam: Boss 302. De toevoeging Laguna Seca maakt hem nog specialer, een meer 'track focused' Mustang om te concurreren met bijvoorbeeld de M3 van BMW welke bekent staat om zijn waanzinnige rijeigenschappen ook op het circuit. Van de Boss 302 Laguna Seca zijn in 2012 slechts 767 totaal geproduceerd in Zilver / Rood of zoals deze Zwart / Rood. Het typeplaatje onder de kap laat ons weten dat dit nummer 453 is. De Boss 302 Laguna Seca is dus de meest sportieve variant met de historische details als de rode striping en het front. Met 450pk is het vermogen voldoende en het koppel werd voor deze versie zelf iets terug gebracht zodat de Mustang het vermogen op het circuit beter kwijt kan, maar met 515nm en de 450pk zijn de prestaties natuurlijk indrukwekkend. Het onderstel is aangepast en er kunnen luchttoevoeren van de voorbumper naar de remmen geplaatst...
Meer informatie:
http://www.vanderbijautos.nl