
Algemene informatie
Carrosserievorm: Hatchback (3-drs)
Bouwjaar: mei 2010
Tellerstand: 179.326 km
Kleur: Rood
Kenteken: 48-LHH-2
Technische informatie
Vermogen: 56 kW (76 PK)
Aantal cilinders: 4
Motorinhoud: 1.149 cc
Brandstofsoort: Benzine
Transmissie: Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,6 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Wielbasis: 237 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 923 kg
Laadvermogen: 452 kg
GVW: 1.375 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO₂-uitstoot: 130 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
APK: gekeurd tot okt. 2026
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 97 per kwartaal
Handbediening (mechanisch)
Deze aanpassing geeft mensen met functiebeperkingen aan één of beide benen de mogelijkheid de rem en/of het gas eenvoudig en comfortabel met de hand te bedienen.
Werking
De handbedrijfsrem segmentgas wordt bediend door middel van twee gescheiden hendels. De hendel om te remmen (handbedrijfsrem) is door middel van een drukstang verbonden met het rempedaal. Door deze hendel richting het dashboard te duwen, is het mogelijk om te remmen. De hendel om gas te geven (segmentgas) is door middel van een gaskabel verbonden met het originele gaspedaal. Deze gashendel is achter het stuurwiel geplaatst. Door deze naar het stuurwiel toe te trekken, wordt er gas gegeven.
Veiligheid
Doordat de remhendel en gashendel gescheiden zijn, is het nooit mogelijk om op hetzelfde moment gas te geven en te remmen. Om te remmen moet het gas worden losgelaten en om gas te kunnen geven moet de remhendel worden losgelaten.
De gashendel is zo geplaatst achter het stuurwiel, dat tijdens het besturen van de auto beide handen aan het stuur kunnen blijven.
Zowel het originele rempedaal, als het gaspedaal worden opklapbaar gemaakt. Hierdoor is het onmogelijk dat de voeten per ongeluk de pedalen kunnen raken.
Comfort
De remhendel is voorzien van een ergonomische Carpa grip. Deze grip is zo ontworpen, dat deze exact in de palm van de hand past. Daardoor is de remhendel comfortabel te bedienen.
De vormgeving van de gashendel loopt in lijn met het stuurwiel en is voorzien van een kunststof hoes, zodat deze natuurlijk en prettig aanvoelt tijdens het gebruik.
Doordat de pedalen opklapbaar zijn, ontstaat er meer voet- en beenruimte. Daarnaast is het mogelijk ze eenvoudig weer uit te klappen zodat ze door een valide bestuurder...
 Meer informatie:
http://www.oldenburgautos.nl