Algemene informatie
Carrosserievorm: Stationwagon
Bouwjaar: mei 2014
Tellerstand: 326.026 km
Kleur: Grijs metallic
Kenteken: 7-TRX-91
Technische informatie
Vermogen: 66 kW (90 PK)
Aantal cilinders: 4
Motorinhoud: 1.461 cc
Brandstofsoort: Diesel
Transmissie: Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.096 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.711 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 595 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO₂-uitstoot: 83 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: gekeurd tot aug. 2025
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 321 - € 335 per kwartaal
Mooi hè, deze Renault. Maar dat is alleen nog maar de buitenkant. Onder de motorkap zit een rijkdom aan innovatieve techniek om waar te maken wat het merk belooft: Drive for change. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. In deze Renault profiteert u onder andere ook van: LED-dagrijverlichting en extra getint glas.
Van A naar B zonder omwegen: altijd uw eigen navigatiesysteem aan boord! De aanwezige parkeersensoren zijn de ultieme hulp om te laten weten hoeveel ruimte er nog is om te manoeuvreren. Een heerlijke egale snelheid? Even de cruise control inschakelen! Allicht is er in deze auto ook airconditioning. U bent in deze Renault ook voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes, boordcomputer en verstelbaar stuur.
In de Renault Clio Estate heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Een brug? Een schuine oprit? De hill hold control kan elke helling moeiteloos aan. Een veilige extra is de Brake Assist. Uit onderzoek blijkt dat bestuurders bij een noodstop niet het maximum uit hun remkracht halen. Met deze automatische remondersteuning wel. ...
Meer informatie:
https://www.garagegelderland.nl