Algemene informatie
Carrosserievorm: Cabriolet
Bouwjaar: jan. 2007
Tellerstand: 130.131 km
Kleur: Tungsten Metallic (grijs metallic)
Kenteken: 20-TT-JV
Technische informatie
Vermogen: 336 kW (457 PK)
Aantal cilinders: 8
Motorinhoud: 6.761 cc
Brandstofsoort: Benzine
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 274 km/u
Maten
Wielbasis: 312 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.670 kg
Laadvermogen: 365 kg
GVW: 3.035 kg
Interieur
Interieur: Rood, Leder
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 19,5 l/100km (1 op 5,1)
Brandstofverbruik in de stad: 28,8 l/100km (1 op 3,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 14,1 l/100km (1 op 7,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 553 - € 612 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: Nieuwe APK Volle tank
English/German Below.
“to build a fast car, a good car, the best in its class”. - Bentley
In 1998 waren de Volkswagen Group en BMW verwikkeld in een ware strijd om de rechten op Rolls-Royce en Bentley. Toen uiteindelijk Volkswagen aan het langste eind trok en de overname finalizeerde, besloot het bestuur direct om de opvolger van de Azure op een later tijdstip te introduceren.
Deze nieuwe Azure is gebaseerd op het Arnage-platform en uitgerust met het beproefde, doorontwikkelde 6.75-liter V8 twin-turbo Rolls-Royce/Bentley-blok. Dat zorgt ervoor dat deze gespierde opa in slechts 5,6 seconden de Nederlandse snelheidslimiet weet te bereiken. Tijdens een...
Meer informatie:
https://coolclassicclub.com