Hallo allemaal! Ik ben een vrolijke vrouw die enorm van gezelligheid en plezier houdt.Ik sta erg positief in het leven en dat is ook de reden dat ik op zoek ben naar een leuke man om plezier mee te hebben. Ik heb echt geen zin in gezeur en gedoe, dus ik zou het ook fijn vinden als de man die interesse heeft vrijgezel is, of bij wie ik in ieder geval niet bekend ben bij exen of huidige partners. Op s e k s u e e l gebied ben ik zeker niet extreem. Voor bijvoorbeeld S M zal je verder moeten zoeken ...