Vanwege een vechtscheiding ben ik jaren "afwezig" geweest, wat een toestand! Gelukkig is alles nu achter de rug en kan ik de draad weer oppakken. Het voelt heerlijk om weer mijzelf te zijn en van alles sores af. Ik wil los gaan, weer voelen dat ik leef en s e k s is dan belangrijk. Ik ben op dat gebied een aparte, ik hou er wel van wat onderdrukt en licht vernederd te worden, dat wind mij best soms op. Over jou: Je bent een sterke persoonlijkheid, een beetje een strenge man. Je wordt graag verzo ...