Algemene informatie
Carrosserievorm: Hatchback (5-drs)
Bouwjaar: sep. 2008
Modelreeks: aug. 2007 - jan. 2009
Modelcode: L276
Tellerstand: 209.389 km
Kleur: Lime Green (groen metallic)
Kenteken: 03-GTJ-7
Technische informatie
Vermogen: 51 kW (69 PK)
Koppel: 94 Nm
Aantal cilinders: 3
Motorinhoud: 998 cc
Brandstofsoort: Benzine
Tankinhoud: 36 liter
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 347 x 148 x 153 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 740 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 1.250 kg
Max. trekgewicht: 600 kg (ongeremd 250 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO₂-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 51 - € 56 per kwartaal
Functioneel, betrouwbaar, ruim en eenvoudig dat is deze Daihatsu Cuore simpelweg samengevat!
Misschien is wel het meest opvallende zijn kleur Lime Green en dat staat hem dan ook meer dan goed.
Hij is 5 deurs uitgevoerd met portieren, die 180 graden te openen zijn, dus ook nog eens ruime instap en zoals gezegd is ie ongekend ruim van binnen, zelfs 4 volwassenen passen er makkelijk in. Hij is niet voor niets de ruimste in zijn klasse!
O ja, heeft fabriek af ook nog een optionele en altijd handige in delen neerklapbare & in lengterichting verstelbare achterbank meegekregen.
Verder is ie qua luxe bijna helemaal "back to basic"! Op de stuurbekrachtiging, audio (radio/CD/USB/bluetooth) & metallic lak na, moet ie nagenoeg alles ontberen. Daarentegen, wat er niet op zit kan ook niet stuk gaan! Zo heeft ieder nadeel zijn voordeel.
Deze Japanner is gewoon gebouwd om je veilig, betrouwbaar en droog van A naar B te vervoeren en dat tegen een zeer lage kostprijs. Zijn wegenbelasting is nog geen € 17,- per maand om maar wat te noemen, daar zijn ze in Den Haag dus echt niet blij mee!
Hij is lekker zuunig in het verbruik en heb je niet te zware schoenen dan is ie zelfs zeer gierig te noemen. Ook zijn onderhoudskosten zijn lekker laag, gezien zijn betrouwbaarheid kan ie nog wel een mooi tijdje mee. Dus degene die wars is van al die...
Meer informatie:
http://www.luth-tangenberg.nl