Maten Afmetingen (LxBxH): 406 x 173 x 152 cm Wielbasis: 259 cm
Gewichten Ledig gewicht: 998 kg Laadvermogen: 552 kg GVW: 1.550 kg Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 545 kg)
Interieur Interieur: Antraciet, Stof Aantal zitplaatsen: 5
Milieu CO2-uitstoot: 115 kg
Onderhoud, historie en staat Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden) APK: gekeurd tot mrt 2024 Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling) Motorrijtuigenbelasting: € 98 - 110 per kwartaal
Comfort & Interieur
Achterbank in delen neerklapbaar
Airco
Armsteun voor
Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth
Bandenspanningscontrolesysteem
Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
Boordcomputer
Elektrische ramen voor
Lederen stuurwiel
Lederen versnellingspook
Multimedia-voorbereiding
Navigatie-systeem full map
Radio-CD/MP3 speler
Stuurbekrachtiging
Stuur verstelbaar
Stuurwiel multifunctioneel
Exterieur
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
Buitenspiegels in carrosseriekleur
Buitenspiegels verwarmbaar
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Chroom delen exterieur
Halogeen mistlampen
Lichtmetalen velgen 16"
Metallic lak
Veiligheid
ABS
Airbag(s) side voor
Airbag bestuurder
Airbag passagier
Anti Blokkeer Systeem
Anti Slip Control
Cruise control
Electronic Brake Distribution
Electronic Stability Program
ESP
Parkeersensor achter
Startblokkering
Traction control
Overig
2e Eigenaar
Achterbank 1/3 - 2/3
Alarm klasse I
Comfort stoelen
Dakrailing
Getint glas
NERLANDSE-AUTO !!
Toerenteller
Trekhaak
USB-aansluiting
Dacia Sandero Stepway Laureate TCe 90
Kiezen tussen eenvoudigheid of luxe Nostalgie is mij ondanks mijn hang naar vooruitgang niet vreemd. Zo kan ik nog steeds genieten van de foto’s en dia’s van voor de val van De Muur. De landen in het Oostblok zaten achter het zogeheten “ijzeren gordijn”: Het “ijzeren gordijn” was een plastische aanduiding van de mijnenvelden, de tankgracht, het prikkeldraad, de wachtposten en torens die de twee ideologieën – kapitalisme vs communisme – kunstmatig scheidden. Daarbij hoorde ook de voormalige muur die Oost-Berlijn scheidde van West-Berlijn en de grens tussen Oost- en West-Duitsland. Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik naast mijn motor zat te wachten aan de Tsjecho-Slowaakse grensovergang. En eenmaal over de grens zag ik alleen nog maar Skoda’s, Wartburgs, Trabantjes, Lada’s en natuurlijk ook Dacia’s. Het was een totaal bizarre ervaring...